fredag 3 september 2010

Gaaah!!!!

Denna j***vla micteknik!!! Jag blir KNÄPP!!!!

Till på tisdag skall jag välja en upptempo pop/rock-låt, 2,30 minuter skall jag sjunga, inom denna tidsram skall jag lägga in minst 2 förflyttningar, 2 armmoves och sjunga med "känsla" liksom, inte bara för sjungandets skull. Och visst, fine, det är överkomligt och till och med kul, om det INTE VARIT POP/ROCK!!!! JAG kan INTE sjunga pop/rock!! I alla fall inte dom låtarna som finns tillgängliga som bakgrunder... Och att jag dessutom skall "bröta på" och inte sjunga med "fin-rösten", vad fasen, jag vet ju inte hur man gör?! Lär mig först, så kan jag med glädje göra det, men jag VET INTE HUR MAN GÖÖÖÖÖR????!!!!!

Oj vad aggressivt detta inlägget blev... men jag är på jävligt dåligt humör pga denna satans micteknik, men allra argast är jag nog för att jag fortfarande är förkyld och inte kan öva på sång för jag har, och får ännu mer, ont i halsen, plus att jag inte får/kan dansa heller för så fort jag rör mig blir jag helt matt och får hjärtklappning... APA!

Så, man kan nog säga att all min ilska och frustration främst beror på att jag är sjuk.

FUCK A DUCK!

Så, nu skall jag nog andas lite...

Fridens liljor!


Lilla Nasse, kan han ens bli arg?
Tyckte bilden passade eftersom jag faktiskt sällan är arg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar