söndag 29 maj 2011

En sån heldag!

Måste bara snabbt skriva för min sinnesfrids skull.
Idag:
Åka buss med mysig chaufför till Liseberg med finaste klassen
Åka diverse attrak... (kände just att mina fötter luktar hiskelig tåbira)... attraktioner var det ja! (Balder och Jukebox. Flera gånger. Mer hann jag inte, haha!)
Gå på PAS-föreställningen Collage som var jättebra och inspirerande!
Åka tillbaka till Liseberg för att åka lite mer, men då var vi så trötta så vi åt, igen, i lugn och ro.
MEN. Det bästa av allt på hela dagen, GODBITEN som jag kommer leva på länge:
Jag och Jimmy var påväg till Flum Ride, och möter ett par som går hand i hand, och jag tänkte direkt "shit! Det där var Martyna Lisowska! SHIT!"
Så jag högg tag i Jimmy och förklarade läget, så vi gick efter Martyna med sällskap (inte på ett "smygande" stalker-vis, haha, utan mer "vi kollar om dom stannar så det blir lättare att ta kontakt än att rusa efter och vråla") och tillslut stannade dom, och jag vågade mig fram och pratade med henne. Och bara en sån sak! Att jag vågade det!
Hon var hur go som helst!
Var bara tvungen att skriva detta lite hastisgt innan jag lägger mig.

Det har ju regnat i stort sett hela dagen, så därför, när bussen väl kom för att hämta oss, slet vi av oss våra blöta kläder, och jag hade filt och kudde med mig så jag kurade ihop mig och hade hur mysigt som helst! Gillar't! Sov som en sten långa sträckor, och nu skall jag förhoppningsvis sova som en sten i min goa säng efter en lyckad dag!
Känns som detta inlägget blev enormt flummigt, men så får det vara! Är lite luddig i huvudet, haha!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar