torsdag 12 april 2012

En sån heldag!

Herregud, det var ju liksom tänkt att jag skulle plugga hela dagen idag.. Men istället ringde min granne från Bjärnum och vi snackade i två timmar, sen fick jag dessutom TRE mail från min underbara goa chef på Liseberg (FATTAR inte vad jag själv skriver, aahh!!) dels mitt schema (woohoo, yay!!), dels inbjudning till kickoffen (iiihhhh, LÄNGTAR!!) och sen utterligare ett med lite info, och efter detta har jag inte kunnat koncentrera mig ALLS! Jag är så sinnessjukt glad för att jag ska få jobba på Liseberg!! Det är så sjukt otroligt underbart fantastiskt!!! Att JAG numera är en lisebergare.. Spelar ingen roll hur mycket jag nyper mig, kan ändå inte tro att det är sant! PUSS på lyckobubblet som sprudlar runt i min kropp!!

Ja, efter att ha drivit runt hela dagen och bara varit lycklig, var det så dags för bodybalance, och därigenom bättra på den redan ultimata lyckan ytterligare!! Och idag var det dessutom release, det vill säga ett helt nytt pass! Och herregud i London alltså, Anna & Therese, våra UNDERBARA instruktörer.. Dom är så fina så jag vet inte var jag ska ta vägen!!! Idag fixade dom extra fint och mysigt med världens blombukett framme vid scenen, aromafat och så fick vi alla en härlig boost i början i form av energidryck som vi skålade i innan vi körde igång! Och alla dessa ljuvliga ljus som de alltid tänder, och Avatar-kvistarna längst bak i salen. Jag kom på mig själv idag med att jag kände att mina ögon tindrade, när jag såg mig omkring, och jag log sådär innerligt och lyckligt att jag nästan började gråta. Dom är så fina och gör så extra fint för oss, det ligger så mycket eftertanke och omtänksamhet i allt att jag blir alldeles rörd! Och så är dom dessutom så himla roliga och sprider så mycket glädje och energi, jag log och skrattade mig igenom hela passet!! Underbart!! Snacka om energi- och glädjeboost!!

Så atteh, nu ska jag och min darrande lilla kropp sova (passet var FANTASTISKT med alla nya "ställningar" och "moves", och bra musik!! Jag var helt slut och genomsvettig!!) och det blir tidig purrning för jag ska till läkaren och ta prover. Party!

Godnatt alla fina, sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar