tisdag 10 april 2012

Plugg..

Happ.. Ingen utväg. Nu måste jag masa mig ca två meter från fåtöljen till mitt skrivbord och alla skolböcker som ligger där och väntar på mig. Party.

Nä, nu ska jag inte vara sån, har jag väl kommit igång så brukar det gå jättebra och vara roligt, men det är just det här med att komma igång..

Jag har sagt till mig själv att om jag pluggar duktigt hela dagen, så får jag se på Luftslottet som sprängdes ikväll. Så har jag sett hela trilogin, har hamnat i ett sånt där Salander-flöde igen. ÄLSKAR filmerna, för att inte tala om böckerna!!
Så, nu kör vi! Får inte hamna på Lisebergs hemsida igen där jag satt och nördade flera gånger igår och läste om allt. Gud, jag är verkligen SÅ glad och tacksam för detta jobbet, och glatt pirrig!

Nu. Plugg. Oh well.. Might aswell get the homework over with.
Nu har vi kul!!

Pax!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar