söndag 8 april 2012

Trööött kyckling...

Herreguud, jag är så trött så jag vet inte vad!!!
Jag var uppe klockan 07.30 eftersom det var kyrkan-time, och då kändes det helt okej. Men ju längre gudstjänsten led, desto tröttare blev jag, trots att det var så hiimla fint! Och ett dop också till på köpet! OCH jag fick ÄNTLIGEN sjunga min älsklingspsalm, "Barn och stjärnor"! Jag har kunnat den i flera år, men aldrig har den varit med på någon gudstjänst förrän idag, jag gillar't!!

När jag väl kom hem gjorde jag några mackor, såg lite på film, började se ett Förhäxad-avsnitt med mamma och TVÄRsomnade. Och har sovit fram till nu, alltså typ en och en halv timme. Vaknade för att jag ställde mitt alarm..
Jaja, idag är en seg dag, men ikväll blir det gymmet och Bodybalance, hurra!! Det blir härligt!

Nu ska jag ta mig lite (eller mycket!) glass, sätta på en mysig film, och sen fortsätta med påskgodiset, lovely!!

Pax!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar