tisdag 27 mars 2012

Bodybalance.

Måste bara skriva av mig en annan grej!

Bodybalance.

Min nya kärlek här i livet. Det har varit "månadens pass" nere på gymmet, så det har satts ihop alla möjliga varianter med cykel/bodybalance, CXWorx/bodybalance, bodyattack/bodybalance osv, och i söndags var det så dags för Bodybalance marathon! Ett två timmar långt pass. Jag njööööt!!! Stundvis var det så jobbigt att jag höll på att börja gråta, men när man väl låg där på avslappningen så var man ju bara så nöjd och stolt att man hade pallat!! Och våra underbara instruktörer som hjälpte oss igenom det, WOW vilka härliga människor!! Dom är så lugna och fina och samtidigt så himla roliga och får mig att skratta flera gånger under passet. Goingar! Och efter i söndags ville jag inte gå hem, det var sån skön laddning i rummet, och vi satt några stycken kvar och drack c-vitamin och pratade, supermysigt! Och dom underbara Avatar-kvistarna som jag kallar dom, bara att se dom gör mig lycklig. Det är en dekoration, kvistar med små blåaktiga lampor i nerstuckna i vaser, som gör att det blir ett sånt ljus som skogen har på natten i Avatar-filmen. Ljuvligt och magiskt. Jag LÄNGTAR till imorgon när nästa pass är, och då börjar vi med lite Zumba, och sen balance. Sweet!!

Pax igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar