söndag 18 mars 2012

Happy birthday to me ^^

Ahh, jag kan verkligen inte sova, haha!! Som ett litet barn alltså, jag är astrött och vill inget hellre än att sova, typ, men se det går icke! Spänd och pirrig, hihi, tänk att jag fortfarande är det, trots att jag fyller 22.. Jag hoppas aldrig att förväntan går över, det är halva magin med att fylla år.
Och inte för att det är förväntan as in "jag förväntar mig såå mycket presenter", för sånt förväntar jag mig aldrig. Önskar mig, ja, men förväntar (as in demanding-ish), aldrig.

Måste också berätta, påtal om magi, att jag såg världens mysigaste film idag: Polarexpressen! Jag spelade in den i julas på tvboxen, och när jag skulle äta frukost imorse så kände jag att det var dags att se den. Wow. Där kan man snacka om magi, sån magi som jag lever av. Jösses vad jag bölade stundom. Jag insåg att det var lite minus på magikontot, och då blir det sådär extra fint och berörande. Och MUSIKEN sen!!! Soundtracket lyssnade jag faktiskt på en del i julas, superfint, och nu när det hängde ihop med filmen - epic. Ja, helt klart fantastisk film, har ni inte sett den så gör det! Och ja, det är okej att vänta till jul om man vill, hihi!

Ja, "igår" 17 mars var det alltså Saint Patrick's Day och jag önskade så att jag varit på Irland. Jag måste varit irländare i ett tidigare liv, för jag har alltid dragits dit och varit intresserad av landet och kulturen. Så fort jag bara kan ska jag skaffa mig ett halsband med en treklöverberlock, hihi! Om inte annat så till nästa års St. Patrick's Day.

Well, nu ska jag göra ett nytt försök att sova!

God natt och fridens liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar