torsdag 29 mars 2012

Matte, bodybalance, matte och bra låtar!

Goddagens!! Eller godnattens, haha!

Idag har jag: kollat på Förhäxad med mamma, kollat in äldreboendet som mormor ska flytta till, pluggat med Liselotte och bodybalanceat, och pluggat lite till. Slutade nyss för det känns som att det är klokt att sova också, och jag känner mig duktig som hänger med i uppgifterna!! I alla fall dom som finns på papprena som läraren delat ut, haha, hoppas det känns lika bra på provet imorgon!


Har hela dagen längtat efter bodybalancen, för där kan liksom inget "störa", det är ett heligt rum och en helig stund, det finns bara det dämpade ljuset, musiken, kroppens styrka och smidighet och instruktörernas ord. Jag ÄLSKAR det.

Idag var det lite happening på klassen, så första halvtimmen körde vi Zumba med en grym instruktör som jag aldrig dansat för förut, toppenbra!! Och sen vanlig balance.
Och idag har jag blivit två låtar rikare! En från Zumban och en från balance:en, "Ju med dom spottar på mig" - Kapten Röd och "Still here" - Natasha Bedingfield. Uuuuunderbara!!! Kapten Röd så härlig peppig och rolig text, man blir så glad!! Och underbara "Still Here" som vi kör mysstretch till, gosigt! Såå vacker sång!

Nämen shit alltså, jag måste verkligen lägga mig! Ska upp 05.45 för att åka till skolan och provet. Hoppas det går bra!

Pax och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar