onsdag 8 maj 2013

Sommardag. Fin dag!

Jösses, just nu virvlar dagen bara runt i skallen, men vi får se om jag får fram nåt vettigt. Dagen började i alla fall med strååålande sol, så jag gjorde min frukost och åt den i solen ute, sen satt jag kvar och läste och bara njööt av värmen och D-vitaminerna som sögs upp av huden. Och jag fick banne mig rejält med färg!! Inte sådär kräftröd liksom, utan verkligen färg som kommer bli brun! Gillar't! Bara att jobba på. Tillslut var jag tyvärr tvungen att slita mig eftersom jag skulle dra mig in mot Göteborg. Själva hypnos-sessionen gick bra och var riktigt mäktig. Tror det var mycket som kom ut, och jag gjorde många insikter under tiden. Nyttigt och bra. Efteråt gick jag till Dansforum och hängde där en (ganska lång) stund. Hjälpte Jimmy att städa köket. Hade sen ett jättefint samtal när jag väntade på spårvagnen. Fin människa med kloka ord och tankar. Tack. På bussen från stan satt jag och log från öra till öra hela tiden samtidigt som jag lyssnade på favvolåtarna från filmen "Modig". SÅ himla bra. Sen när jag satt i bilen och körde sista biten sjöng jag som vanligt, men plötsligt kände jag bara en enorm skillnad! Jag sjöng och lät och bara höjde på ögonbrynen, det kändes helt annorlunda, på ett positivt sätt! Det var som att en stor klump försvunnit ur halsen, som alltid har varit där och liksom "stoppat upp" lite, men nu var den PUTS väck! Och jag tog toner på ett helt annat sätt, och BELTADE högre än någonsin förr!! Och mycket stabilare på de ställen där jag kunnat länge. Och det fetaste var när jag beltade sluttonen i "I will prevail" från "Wonderland". Den satt gött. Tror hypnotisör A utförde lite magi när han ändå var igång. Jädrans glad för det är jag i alla fall. Nu borde jag sova, imorgon tänker jag gymma lite innan frukost, sen åka hem och käka och göra mig i ordning för en härlig och rolig jobbdag på världens finaste jobb. Tack för idag, tack för hypnotisören A och TACK för det underbara samtalet vid spårvagnshållplatsen. Och tack för mig själv, för att jag är jag och för att jag kämpar på och aldrig ger upp. Pax vobiscum! Den här underbara bilden hittade jag på internet, SÅ talande just nu. Love it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar