onsdag 8 maj 2013

Väntar..

Hmf, vilket antiklimax det blir när man börjar jobba kl. 17.00, vad tusan gör man av dagen liksom?!

Min fina plan var att gå till gymmet och träna och sen skulle allt bara flyta på, men det var så tråkigt och gubbsjukt på gymmet att jag bara var tjurig när jag kom hem, och då blev jag liksom lite handlingsförlamad. Förvisso har jag gjort allt som ska göras, och mer därtill, men nu sitter jag här och väntar på att "få" åka om ca en kvart.
Jag ansträngde mig nåt alldeles och satte upp håret med donut och allt, det är ju ändå 90-årsjubileumsfirande idag på Liseberg, så lite extra fin får man ju vara!

Ute regnar det som tusan, halvtråkigt, MEN på regniga dagar är det extra mysigt att lyssna på Josh Groban's skiva "Closer", så det gör jag nog i bilen sen.

Tja, nä, men jag börjar väl så sakteliga göra mig i ordning nu, pax vobiscum!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar