torsdag 10 maj 2012

Ännu mer stolt!!

Alltså serri!!
Jag är så jäkla stolt över mig själv, här sitter jag i skolan och räknar matte och liksom bara fattar!! Jag blir så himla glad!!
Först var det ju lektion i morse, och den var kul och jag vågade fråga trots att man känner sig pinsam, MEN det gick ju super och det var gött att förstå!
När lektionen var slut satte jag mig här vid mitt och Liselottes pluggbord, och här har jag suttit nu i två timmar till! Och mer blir det, var bara tvungen att skriva av mig, hihi!

Som en extra treat så hade jag en så himla bra morgon! Klockan ringde kvart i sex och jag var liksom pigg. När huvudet reagerade över att klockan ringde så sa det liksom "okej" istället för "neeej!" som det brukar. Bara en sån sak! Så jag klev upp och gladde mig åt att få smaka på ett till av de nya teerna, och så fixade jag lite scrambled eggs. Teet var supergott (grönt te med mild vaniljsmak) och medan jag åt tänkte jag att jag skulle plugga matte istället för att se på tv, så när jag slukat sista äggbitarna så slog jag upp böckerna och hann plugga i fyrtio minuter!! Såå bra använd tid måste jag säga! Så jag hann klart med läxan och hade därmed frågor att ställa på lektionen.
Sen gjorde jag mig i ordning, och behövde aldrig stressa! Det var så skönt att kunna ta det lugnt! Och så är det sådär vackert regnväder ute idag, grått men ändå ljust och en såndär härlig fräsch rentvättad grönska, ljuvligt!!
Jag satt i bilen och började köra 07.29 vilket innebar att jag inte behövde bränna på i 120 för att hinna, utan kunde köra lagligt i 90 och njuta av Josh Grobans "Closer" som blev dagens musikval. Vet inte varför, men jag älskar att lyssna på den när det är regnväder, jag blir helt lycklig!
Ja, nä, så jag kom fram i god tid och sen har allt bara flutit på. Fasen vilken underbar dag!! Och jag vet inte om det är för att jag känner mig särskilt glad men alla människor jag mött har också verkat gladare. Antingen är det för att jag är glad och orkar läsa av dom på ett glatt sätt, eller så smittas dom av sinnesstämningen jag befinner mig i. Intressant sånt där!

Hur som haver, nu ska jag räkna vidare och sen ser jag fram emot att sightseeing-a lite i Henån då jag ska leta mig fram till en hälsokostaffär, kul med äventyr!!

Pax vobiscum och glad dag på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar