söndag 13 maj 2012

Glad!!

Åh vad jag älskar att vara glad!!!
Jag hade ett psykbryt igår och mådde pyton, men pratade en sväng med min ängel, och imorse fick jag ett uppvaknande och nu är jag back on track igen!! Underbart!!
Känner mig som en energiboll och vill bara skutta runt och fara och dansa, vilket jag gjorde i köket förut, shakeade loss som bara fasen till en härlig låt!

Och ikväll är det dags för vårkonsert med kören, och det ska bli så himla kul!
Jag har ju varit så grymt besviken över att jag missar bodybalancen idag, är fortfarande besviken, men nu känner jag äntligen hur kul det ska bli med konserten, och vilka underbara låtar vi ska sjunga!!

Och såhär fin kommer jag vara:
För ja, jag känner mig verkligen jättefin!!

Jättefin och levande, och fantastiskt väder har vi också!

Så att, att få känna glädje är en underbar känsla, och den är värd mer än alla fåniga matteprov i hela världen!!

Ha en underbar söndag alla!!
Pax!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar