torsdag 10 maj 2012

Stolt!

Idag är jag fasen stolt över mig själv!
Jetlagen har hållit mig i ett JÄRNgrepp, men jag har tagit mig igenom hela dagen!
Vaknade sju och ringde ett samtal som jag oroat mig lite för, men det gick jättebra! Tack för förstående människor!
Efter det gjorde jag mysfrukost med te och scrambled eggs med majo och oliver, till detta såg jag på Simon och ekarna. Gillar't!!
Har också varit ute och mördat mördarsniglar (haha!) då dom vågade sig fram i hundratal i dagens regn, jag kom upp i närmre 200 st, och majoriteten var mellan 1,5-3 cm stora, så atteh.. Falkögonen på. Men jag ska säga att jag verkligen inte tycker om att döda dom, tycker inte om att döda några djur eller insekter egentligen, inte ens spindlar men det är nödvändigt annars kan jag inte slappna av.
Oh well, vi tog en sväng till affären och köpte på oss grejer inför våra mördar-dieter.. Och där kommer jag in på en av grejerna jag är stolt över: idag har jag inte småätit en enda smula, och jag har hållit mig helt till dieten, sådan den nu är!! Heja!! Och jag har inte ens varit sugen på godis eller nåt. Det tar sig!

Mestadels av denna dagen har spenderats sovande, jag tjatar men jetlag är VIDRIGT!! DOCK hasade jag mig iväg till gymmet för idag var det ju bodybalance, och jag har inte kunnat vara med på en hel jäkla månad (!!!) och jag har längtat något enormt, så jag kände att det kunde vara bra mitt i tröttheten. Herregud sicket bra val jag gjorde där. Jag blev så fylld av glädje och harmoni att jag nästan flög därifrån! SOM jag saknat detta!! Hela passet och vår supergoa instruktör Anna! Ljuvligt!!
Känner redan hur det stränar i musklerna, höhö, vi får se hur rörligheten är imorgon, då det först blir matte på morgonen, och sen kör på kvällen, yippie!!

Nej, nu måste jag släcka och sova!
Pax vobiscum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar