tisdag 8 maj 2012

Hemma.

Nu ligger jag hemma i min egen goa säng i Sverige.
Resan hem gick bra men det var seegt att vänta på Phoenix flygplats, dels för att vi kom dit så tidigt för att vi var tvungna att checka ut från hotellet, och dels för att planet blev nästan två timmar försenat. Meen den långa flygningen var super, såå himla härliga flygvärdinnor, god mat, bra film (jag bölade hur mycket som helst.. Åt War Horse och Happy feet 2!) och bara allmänt härlig. Sen fick vi skynda oss som tusan väl framme i London för att hinna vår plan till Sverige eftersom vi var sena, men vi hann och den flygningen gick också super. Så vi landade säkert och fint på svensk mark, men där gick det lite tokigt. Vi gick på toa en snabbis och Pang! Jag fick så sinnessjukt ont i vänster sida av magen att jag höll på att dö!! Kunde inte gå på vänster ben så jag liksom haltade/hasade mig fram som värsta. Quasimodo!! Fy faarao vad ont det gjorde! Så att så fort vi fått våra väskor så körde vi till akuten i Kungälv och där fick jag ligga i nästan två timmar och ta prover och undersökas, dock såg allt bra ut och när blodproverna väl var klara så hade smärtan släppt. Tur!
Men så det kan gå minsann!

Nä, nu måste jag sova, ska upp tidigt imorgon för att ha matte, göy!!

Pax och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar