fredag 27 augusti 2010

Fredag...

Snörvel, snor, host... tråkigt!
Men skoldagen var kul! Sången med Malin var go, även om jag tog det väldigt lugnt pga av denna förbenade förkylning (dock bara två dagar hittills, så man skall väl inte klaga än), och Malin är ju så häärlig! Jösses alltså, hon skäms nog inte för nåt, goa människa!

Sen var det dans, och ja, jag var med, och nej, jag tog det inte särskilt lugnt, vilket jag ju tyvärr får igen för nu.. men kul var det! Vi gjorde uppvärmningen som börjar sitta riktigt bra nu, sen diagonaler och jag fick beröm TVÅ gånger!! Först för jazzwalksen, jädrar vad stolt jag blev, sen för chasséerna, även det väldigt kul! Och så var hon positiv om mina flat backs när hon petat lite, gött som fasen när det blir rätt! Åh vad jag älskar dansen!
Vi fick även ny koreografi som var aaaasgrym!! "Thriller" släng dig i väggen, haha!! Nä, nu tog jag i, men detta var också en typ "zombiedans" som kommer bli GRYM när alla (jag!) kan den och vågar ta ut rörelserna! Grymme!

Såhär hemmavid har jag suttit och organiserat alla papper och häften vi fått, så nu sitter dom snyggt i pärmen, har även gjort en översikt över kommande vecka så jag vet vad som händer och fötter. Har även ändrat morgondagens tvättid från 12-16 till 07-12 (hemska tanke, ja, men då har man hela dagen på sig att göra annat).

Nu däremot skall jag till kära Olof Nils och köpa helgmys och mat till kommande veckas luncher.

Pax vobiscum!Och så ett Jonna-citat dagen till ära:
"En croix! ETT KORS!!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar