lördag 28 augusti 2010

Möööh....

Alltså seriously, jag låter nu som en parodi på någon som är förkyld, fast jag är det på riktigt...

Var dock uppe 07.30 imorse och slängde in en tvätt, gick och lade mig i ca 40 minuter, gick tillbaka och hängde tvätten, gick och lade mig 1 tim, gick tillbaka till tvätten osv. Gött att ha saker och ting rena...

Vid tolvsnåret cyklade jag till skolan, kändes som jag skulle kolappsa så det var väl inte jättebra. I skolan var Erik, så jag fick alla danslektioner han spelat in, sen tog jag ALLA bakgrunder och ALLA noter som finns på skolan och kopierade till min hårddisk och så vidare... gjorde även några piruetter, DUMT, för sen började jag må jättedåligt, cyklade hem, lade mig och sov till klockan åtta ca...

Och nu försöker jag se på Narnia men kan nästan inte koncentrera mig, men skall hämta lite glass och göra ett nytt försök, eller så går jag och lägger mig direkt, shit alltså...

Oh, nu började det ösregna, mysigt faktiskt!

Pax vobiscum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar