lördag 14 augusti 2010

NOLL stress...

Herregud, fatta den grejen liksom? Jag har INGENTING att vara stressad över just nu *pepparpeppar*

Från att ha varit total-stressad i åtta år, men främst de senaste fyra, är jag helt relaxad. Inget som måste göras bara för att eller tankar om vad folk och fä tycker och tänker om jag inte gör ditt & datt...
"Här är jag min egen på mina ägandes marker, här bestämmer jag ensam, nu frågar jag inte någon om lov" är en textrad ur underbara Kristina från Duvemåla som genast dök upp i mitt huvud.. Fantabulous.

Idag skall jag bara mysa, och jag är så lycklig här i min lilla lya, och eftersom det tydligen var imorgon jag hade tvättid (haha!) så behöver jag inte ens tänka på det! Min hjärna hurrar över allt den slipper tänka på just nu, hihi. Så jag skall bara fixa lite skivor och titta på film. Love it!

OCH! Här kommer en liten bildkavalkad från de senaste veckorna!


Flytt-kaos

Stort släp och flytthjälp

Många timmar i bil fram och tillbaka 3 ggr

"Välkommen hem"

Andra flyttlasset, totalt ösregn

Första fikan

Havet i mitt hjärta

Miss you, mami

2 kommentarer:

  1. gud, va mysigt det verkar! ditt köksbord är jättefint och fjärilen är ju bara för fin!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla! :) Ja, det är så mysigt så ^^
    Fjärilarna (4 st) fanns där när jag kom, så himla sött! ^^

    SvaraRadera