fredag 17 juni 2011

Att sova...

Den här dagen har handlat om sömn.
Jag lade mig runt halv tolv igår och satte klockan på halv nio. Det är ändå nio timmars sömn. Kom inte upp. Ställde om klockan till nio. Kom inte upp. Ställde klockan på halv tio. TVINGADE mig upp. Åt frukost. Cyklade till skolan, en sista gång (vad jag planerat i alla fall, men man vet aldrig med mig). Var i skolan, tog massa kort, luktade i alla salar (jag har pratat om det förr, men OM man ändå kunde spara på lukter!). OCH. Av någon anledning lade jag mig på golvet i grupprum 1. Och STENsomnade i ca 45 minuter. Sen sade jag hej då till lärarna, cyklade hem med tårarna rinnande och ringde viktigt samtal nr 1, nämligen beställa besiktning av lägenheten. Herrn bad mig återkomma, så då ringde jag viktigt samtal nr 2, fixa eftersändning hos adressändring. Det gick finemang. Sen gick jag till Ica och köpte bl.a Glassbåtar som det så fint är erbjudande på nu. Varför tacka nej till det? Löste även in "checken" jag fick från Radiotjänst i och med att jag sa upp mitt avtal eftersom jag ändå inte kan titta på tv, och då fick jag lite pengar tillbaka, tackar för det!
När jag kommit hem ringde jag besiktningsmannen igen, och vi bestämde dag. SEN tvärsomnade jag i två timmar. WHY?!

Nu sitter jag och försöker se på Avalons dimmor, men jag är så himla uppspelt över mina duktiga klasskompisar som tagit sig in på Balettakademien, Tusse, Chris och Viktor knep varsin plats, grymt!! Så GRATTIS till er, och GRATTIS till de som kom in på PAS tidigare i vår.
Skall försöka återgå till Avalon, hehe!

Pax vobiscum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar