torsdag 9 juni 2011

Just det!!!

Glömde skriva det förut!
Jag stod i köket och väntade på att tevattnet skulle koka upp, och så lajjade jag runt och började dansa "First train", och hux flux gjorde jag en HELT perfekt piruett! Jag kom av mig alldeles och prövade igen, och det gick! Och bara för att, så provade jag att göra en dubbel! Som satt som en smäck! Helt sjukt, jag fattar ingenting, men jäklar vad kul! Och jag gissar att det var för att jag var extremt noga med armarna, för det är något jag slarvat med och Jonna har sagt till mig flera gånger det sista, och nu var jag supernoga och det funkade skitbra! Kul! Eller så är det nåt magiskt med mitt kök, för jag älskar att sjunga där, för det låter som bäst, och nu dansar jag uppenbarligen som bäst i mitt kök också, haha!

Nu är jag förresten tillbaka från min promenad, jag fastnade på skolan och så började det dessutom ösregna, så jag (och Mosse som också var där) fick skjuts hem av Malin, bussigt!

Nu ska jag nog fortsätta mitt ER-tittande, alternativt kolla på extramaterialet till Narnia-filmerna. Av nån anledning älskar jag att kolla på extramaterial och behind the scenes, och jag har TOTALT glömt Narnia-grejset, trots att jag haft filmerna i flera år. Men den som spar han har!

Well, pax vobiscum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar