torsdag 9 juni 2011

Mulen dag, finally!

Sådär skönt svalt idag, och ingen sol. Jag älskar't! Då fungerar jag som en vanlig människa igen.
Inatt fick jag värsta blodsockerfallet! Jag lade mig strax efter två och låg vaken ganska länge och kände helt plötsligt hur jag blev helt svag och darrig, trots att jag LÅG ner! Så jag gick upp för att dricka lite mjölk, men insåg att jag behövde ta till nåt tyngre, så jag började värma på ett halvt vitlöksbröd och åt kex under tiden, och när jag väl fått i mig brödet började jag så sakteliga komma tillbaka till "livet". Kollade på Cityakuten under tiden, och klockan fyra kunde jag lägga mig igen. Mysko.

Jaja, idag, eftersom det är mulet, har jag kunnat slappna av hela dagen hittills. Jätteskönt! För när det är sol blir jag stressad av att sitta inne, trots att jag inte vill vara ute för att jag inte klarar av värmen. Så det är lite schitzofrent. Men jag tänkte ta mig en promenad nu, skönt med lite luft, och att sträcka på kroppen rejält. Promenerade ca två timmar härom kvällen och fick faktiskt träningsvärk, en smula, fast bara i vänstra vaden, haha! Så nu kanske jag kan bättra på den lite.

Well, bye for now!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar