lördag 4 juni 2011

No need to say good bye...

Sitter och har ett såntdär halvmelankoliskt moment, och lyssnar på "The Call" från Narnia 2, och det är en viss bit där som är så obeskrivligt perfekt:

Now we're back to the beginning
It's just a feeling and no one knows yet
But just because they can't feel it too
Doesn't mean that you have to forget

Let your memories grow stronger and stronger
'Til they're before your eyes

You'll come back
When they call you
No need to say good bye...

Så VACKERT!! Och så talande just nu. "Just because they can't feel it too doesn't mean that I have to forget".
Jag ska aldrig glömma mig själv och mina känslor.
Denna låten är mitt eviga mantra nu, för det är så likt! Det är som att jag varit i Narnia ett år, och nu skall man tillbaka till det "verkliga" livet. "The Chronicles of Bjärnum"... Ja, det är ju så sant. Och det bästa är, att man kan hälsa på. Ofta.
"I'll come back, when they call me, no need to say good bye".

Jag fick äntligen köpt denna låten idag förresten. Har lyssnat på den i långt över ett år, men förut var man tvungen att köpa hela skivan, man kunde inte köpa bara just det spåret, så jag satte den på repeat på Spotify så ofta det bara gick, hihi. MEN, så kollade jag härom dagen av en slump och då kunde man tydligen köpa den! OCH det bästa av allt, jag upptäckte att Spotify gett mig en gratis nerladdning, så valet var ju inte svårt! Tackar för detta!

Idag har jag förresten premiärbadat! I min älskade Bjärnumssjö som jag gått runt så många gånger. Jag och Eva kastade oss modigt ut från högsta hopptornet och plaskade i så det stod härliga till! Sååå skönt, inte alls kallt! Så jag var i länge länge, under båda mina dopp. VAD jag saknat att simma!

Nu skall jag nog sätta på en mysig film, och grilla marshmallows över ett värmeljus!
Pax vobiscum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar