onsdag 14 juli 2010

14 juli 2010

Det händer inte mycket, därav ofantligt innehållslösa texter. Men dock, idag fixade jag el"abonnemang" till min lägenhet, vilket ju var bra, och så bokade jag dessutom biljetter till Eclipse, even better! Åh, ÄNTLIGEN torsdag imorgon då jag skall få mina jazzsneakers, så spännande!! Och, nämnde jag Eclipse? Haha, ett evigt tjat om den där jäkla filmen, men den är brutalt bra!

Utöver detta planerar jag en cykeltur lite senare, måste träna upp häcken märkte jag igår, den blev väldigt öm av sadeln, tragiskt! Nedan finns en bild från dagen då jag fick min fina blåa cykel, jag var 13 år, hallego... Vad liten man var, fast man tyckte då att man var så himla stor, tonåring och allt.

Nej, dags att äta nåt!
Bye for now!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar