lördag 10 juli 2010

Suck....

Åh, jag är verkligen inte GJORD för att vistas i värme!!! Jag blir heelt knäpp!! Och att jag dessutom har en saftig huvudvärk gör ju inte saken bättre... mutter mutter...

Visst, jag tycker det är underbart med sommar om jag kan få ligga bom still på en strand (även om det alltid innebär att jag är i vattnet hela tiden). Helt enkelt, vara där det är lätt att svalka sig, pool funkar också utmärkt. Men att sitta här med freakin' ökenvindar svepandes genom huset, det pallar jag bara inte! Det är som att det inte finns nåt syre och jag får milda panikkänslor. Jag älskar när solen har gått ner och temperaturen sjunker, då kan man börja "leva" lite, typ röra på sig, något jag inte gärna gör i denna hetta.

Får dessutom tokryck av värme och blir förbannad på saker och ting, förut lackade jag och var bara tvungen att byta sängkläder och klippa naglarna... ja käre folk, får hålla mig helt stilla någonstans där det "brisar" lite, och vänta på svalare tider, haha! Kan ju underhålla mig med Sveriges historia sålänge, höhö!

Bye for now!


Jatack!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar