tisdag 27 juli 2010

Dagarna går...

Idag kom min film på posten, yay! Avalons dimmor med den fantastiska Julianna Margulies (spelar Carol i ER) i huvudrollen, härligt! Skall bli enormt spännande att se, jag har ju åtskilliga gånger försökt läsa boken, men har aldrig riktigt varit "in the mood"...

Utöver det fick jag också min första mobilräkning från Telia. Från maj till mitten på juli hade jag ringt för 54:-... Gaanska gött får jag ju säga. Tyvärr var det också en engångsavgift för "nytt abonnemang" eller nåt sånt fånigt, så räkningen går ändå på över 500 spänn, men det var ju skönt att veta att räkningarna i framtiden ser ljusa ut, åtminstone än så länge.

Packning har det varit dåligt med, både igår och idag, mest för att jag har packat allt som skall med, utom kläder och sånt jag behöver dagligen... Nästa steg är att montera ner säng, skrivbord osv, och jag väntar helst med det så länge det går, haha!

Imorgon gör jag förresten min allsångs-debut, en liten tillställning här i närheten, vilket skall bli kul, så jag skall öva idag och så hoppas jag att allt går bra.

Inte så mycket mer att förtälja just nu, but I'll be back, soon!

Pax vobiscum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar