onsdag 21 juli 2010

Stackars dammsugare...

Städade nyss och är på ett alldeles ofantligt dåligt humör, och så tar jag ut det på den stackars dammsugaren... sliter och dönar och brötar... poor thing. Hoppas den förlåter mig.

Lovar att det är värmen som gör mig så enormt retlig, men jag börjar komma till sans nu, häver i mig litervis av isvatten och har skapat tvärdrag genom hela huset, inte för att det fläktar så mycket, men dock. Alltså allvarligt talat, är det normalt att vara så värmekänslig? Börjar känna mig lite orolig, haha! Men, som sagt, får jag bara vara förbannad och bröta ett tag, så blir det ganska snabbt bättre. Kanske klimakterie-besvär.. ja, så är det nog. 20 år. Lovely.

Jaja, nu skall jag gaska upp mig, fortsätta med isvatten (helst intravenöst!) och försöka sysselsätta mig! Behövde bara skriva av mig.

Ha en go' dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar