fredag 5 november 2010

Trallalalala

Sitter och färgar ögonfransarna och snorar, gött. Tur att Disneychannel är på, HAHA!
Går samtidigt in mina karaktärsskor, med ett par blöta sockor på fötterna, i början gjorde dete sjukt ont, men nu när jag haft på mig dom ett tag känns det riktigt okej... eller så är det för att fötterna domnat en smula.

Idag har Jekyll & Hyde premiär på MalmöOperan, och jag längtar såååå tills jag får se den, även om det förmodligen inte blir på Operan tyvärr, men dock, bara jag får se den är jag nöjd! Malena kommer vara så hiiimla fantastisk, I know it!

På tal om Opera, idag skall jag och mamma till GöteborgsOperan för att se på Sunset Boulevard!! Heelt najs, skall bli så underbart att få spendera en kväll där, var så otroligt längesen, början på augusti om man räknar SommarVeranda-konserten med Niklas & Malena. Och senaste föreställningen jag såg där måste varit... Törnrosa i mars. Waaaay too long time alltså!

Shit, nu måste jag fixa med lite grejer!

Pax vobiscum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar