måndag 29 november 2010

Trött...

Är bautatrött och har riktigt seg och jobbig huvudvärk, den är sådär enormt molande så det gör mycket ondare än det egentligen borde... eh?... Äh vad fasen, ont gör det!

Idag har jag kämpat på med att hålla humöret och självkänslan uppe, och det har gått bra, men jag har egentligen inte utsatts för några "hinder" eller liksom, jobbiga situationer. Imorgon däremot blir eldprov nummer ett. Och det kommer gå så jäkla bra, så det så! Det är egentligen inget att oroa sig för alls, så därmed släpper jag det. Basta. Consider it gone.

Morgondagen kommer bli helt lovely då den består av två balett/video-lektioner vilket innebär att vi har balett med Jonna ena passet, och kollar video från vår redovisning på andra, och så två dramalektioner varav en består av improvisation och en då vi skall fortsätta jobba med texterna vi blivit tilldelade, kul! Jag ser fram emot morgondagen.

Men nu skall jag faktiskt lägga mig, sådär tidigt och härligt, för jag är ENORMT trött och har som sagt huvudvärk som jag prövar att sova bort.

Fridens liljor & pax vobiscum!

Från "Bad taste"-festen i lördags, kanonkul! Fem av fem toasters!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar