onsdag 15 februari 2012

Alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag och ljussättning dag 1. Bra dag!! Värmen i salongen, alla balla lampor och så rökmaskinen på det. Lovely!!
Har tagit massa kort då jag helt snöat in på Hipstamatic-appen, men tänkte lägga upp dom imorgon för det är så jäkla pilligt att göra det med telefonen.

Dock måste jag lägga upp två bilder, den första på uuunderbara vaniljhjärtan som Sofies och Pers underbara granne Karin gav oss när vi kom hem.


Bild nummer två gör mig lycklig ända in i själen, finaste underbara Helena gav mig en alla hjärtans dags-present. Jag blev så glad så jag nästan började gråta, det betyder så himla mycket för mig. Hon förstår så bra, och bara liksom.. vet. TACK!


Nu ska jag sova och imorgon åker jag hem en sväng. Men det tänker vi inte på just nu.

Puss alla goa!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar