fredag 3 februari 2012

Party!

Haha, det är ett ord jag ofta använder nu för tiden. Party. Det är så härligt!

Nu pågår det pokerkväll här hemma hos Sofie och Perka, jag datoriserar då jag inte är så bevandrar i pokerkonsten.

Idag var jag på Bingerts, i nästan en timme och köpte tyger och umgicks med de trevliga människorna som jobbar där! Helt lovely!

Sen på skolan tänkte jag att jag skulle börjar klippa ut blomblad i papp till alla som ska ha blomluvor = 22 pers. Fem blomblad var. Det blir jävligt många blomblad om någon undrar. Plus att det bästa materialet är papp från lådorna med skrivarpapper i. Som vi hade 36 stycken av. Fulla med papper. Så jag började med liv och lust tömma dom på papper och sen bära till systugan för att klippa. Jag har skurit mig på ett finger, och blöder under nageln på ett annat. Party! Och jag klippte väl... kanske typ femtio blomblad idag. Jag ska klippa 110. Party igen! Så imorgon ska jag sätta mig direkt, för det som är sjukt med mig är ju att jag tycker sånt är så roligt, typ enformigt arbete. Jag skulle nog bli en perfekt fabriksarbetare.
Eller okej, tillslut dööör jag nästan av tristess. Och jag älskar flexibilitet i jobb också. Jag är helt enkelt flexibel! Kan göra både enformigt och ovanligt.

Whatever, nu ska jag.. göra nåt annat, haha!

Pax!

Här är alla goa papperskartonger.



Trött tjej i systugan.

2 kommentarer: