onsdag 22 februari 2012

Fuck it...

Nä, men skjut mig i huvudet då för faan!!! Åh jag HATAR när det inte blir som man tänkt sig, helvetes jävla FAAAAN!!! HELVETE!!!! Gud, jag vill typ skrika från toppen av mina lungor, och det tragikomiska är att jag är arg på mig själv också. Som lägger så jävla mycket värdering i allt. Och så är jag så jävla trött på mig själv över hur beroende jag är av människor. Fan ta det. Jag ska bli en eremit och bo själv på nån jävla glaciär, långt bort från mänskligheten och dö i ensamhem, saknad av ingen och totalt känslokall. Så känns det nu. Jag vill kunna stänga av alla jävla känslor, kunna stänga av hjärnans alla tankegångar och allt tyckande.

Och det som retar mig mest är att jag haft en sån jäkla bra eftermiddag och kväll men världens roligaste Zumbapass med den bästa instruktören som någonsin funnits och kommer att finnas. Hon var så peppande och energisk och rolig och härlig och duktig!
Nä, nu ska jag glömma det här och återkalla känslan av min härliga eftermiddag, jag ska bara tjura lite till för att jag är så JÄVLA BESVIKEN!!!!

Bah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar