lördag 18 februari 2012

Gymmet

Yes, idag var det gymmet som gällde. I tre timmar. Fy fan vad envis jag är ibland, på gott och ont.
Det var i alla fall kul och skönt, och nu har jag sjukt ont i knäna, de hade glömt känslan av crosstrainer och band ..

Annars flyter det på, rensade bland papper idag och det kändes gött, tänkte städa rummet också men gymmet kom i vägen, höhö! Det blir städning imorgon istället.

Typiskt alltså, jag tänkte lägga mig tidigt idag, och så började de visa Step up på ettan, så där rök den idén.. Men jag ska nog stänga av nu, får se den en annan gång.

För övrigt kan jag varmt rekommendera appen "Grisly Manor", fett kul klurighetsspel där man letar ledtrådar och låser upp lönnfack och sådär!! Jag löste färdigt den ikväll, så tyvärr gick det alldeles för fort (började igår kväll) men lätt värt det, jäklar vad man fick klura ibland!! Fick faktiskt ta hjälp av min kusin på ett ställe, busigt!

Nä, nu måste jag sova! Men först bjuder jag på en bild från gymmet, stretchpaus mellan ronderna med tufsigt hår och röda kinder.

Pax!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar