torsdag 24 mars 2011

"Aamericans..."

Påväg hem från skolan stannade jag till vid Ica för att köpa nåt, jag visste inte vad, men när jag kom in såg jag bageri"skåpet" och kände att "jaa, en vanlijbulle skulle sitta fint! Åh! Det fanns Donuts med!"
Så det blev en vaniljbulle, en donut, Proviva, duschcreme och lite godis.

Igår var jag i skolan i vanlig ordning, kören gick att genomlida och sen var det dans och jag tänkte "äh! I'll give it a go!" men efter uppvärmning (där Jonna visade en del på mig = stå med rakt vänsterben, tippa kroppen så du står dubbelvikt med det andra benet, alltså höger, rakt upp i luften... undrar just hur rakt det var, haha!) fick jag sån sjuk hjärtklappning, näst intill andnöd och det bultade i hela huvidet, så jag kände att det var läge att svälja sin tjurskallighet och sätta sig vid sidan.
Resten av dagen var det bara Muku, så det var bara att sitta still och lyssna, vilket jag klarade.

På kvällen kände jag mig sämre och febern steg, och eftersom dagen idag endast består av fyskiska grejer, tyckte jag det var meningslöst att gå till skolan, dock ville jag inte missa nåt på dansen, så jag ringde Jonna och frågade om jag fick komma bara på dansen och titta på och filma och så, och det fick jag, så det gjorde jag och nu är jag hemma igen.

Sitter med en kopp te, kollar på Cityakuten (looove) och äter mina trevliga bullar. Mysigt minsann mitt i febern.

Pax!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar