måndag 7 mars 2011

Häckleholm.

Fasen, jag kom på en sån bra bloggrubrik på bussen, men den är puts väck nu. Nåja.

Turen till Hässleholm, som jag väntat mig göra själv, blev en halv klassresa! Nä, men det var jag, Jossa, Lisa, Eva, Lisas lillasyster, Sandra med sin storasyster och Anna, och väl i Hässleholm slöt Bea upp efter en stund. Det fyndades nåt kopiöst, jag blev ägare till ett par najsiga trekvartsbrallor som blir bra när värmen kommer, en till såndär söt t-shirt jag köpte sist, fast nu i den gröna nyans som inte fanns då, det blev även en vit långärmad baströja och ett par knallrosa/gröna hotpants till dansen! Skall här börjas med lektioner igen, då skall jag fasen ha kul, och dom brallorna är jäklar i det kul, dom riktigt lyser! Me like!
Sen, det som var priori ett: Dolce & Gabbanas LIGHT BLUE finns nu i min ägo!! KÄRLEEEEK!!! Jag plockade upp den ur lådan direkt och gav mig själv en dusch, ljuvligt!

Well, det åts även på Wok House, eller ja, de andra åt, jag tittade på, haha! Jag är ju kinkig med restaurangmat, speciellt när det är buffé, eller ja.. idag var jag helt enkelt inte så sugen. Men jag hade väldigt trevligt ändå.

Nu håller jag på och snabbstädar, bäddar nytt i sängen, vädrar täcke och kuddar, har dammsugit men skall dammsuga lite till sov. Skall försöka hinna med en dusch också, för sen skall jag till Lisa och Anna och kolla på film, mys!

Imorgon 09.20 skall jag infinna mig på Vårdcentralen för att äntligen kolla upp min navel som varat och haft sig i två veckor. Äckligt, störande och lite smärtsamt, så nu får den allt kollas upp. Gött.

Well, nu får jag allt fortsätta städandet!

Pax vobiscum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar