lördag 4 december 2010

4 december... (hade ingen kul idé på titel..)

Shit, jag är sååå trött, men hade så sjuukt kul och mysigt med Louise!!
Slutade med att hon sov över, så först var vi på skolan för att dansa, men så pratade vi så tiden bara flög iväg, sen gick vi till Olof-Nils för att inhandla mys (och då snackar vi MYS!) och gran och pynt, sen släpade vi allt detta till Laguna och beställde en kebabpizza (min) och en kebabrulle (Louises) och tog sen även detta och släpade de sista metrarna hem till mig. SEN inleddes goaste svullo-kvällen ever (vi hade köpt två cola-flaskor, varsin fet godispåse, jag en chipspåse, Louise jordnötsringar och så en Marabou Non stop på det.. christ.. ja, och så pizzan/kebabrullen på det förstås)

Vi pratade mängder och tittade på Ensam hemma 1, och vid tvåsnåret kom Dag ner för festen som klassen hade hos honom hade flyttat till Viktor, så det slutade med att Dag & Louise trängdes i gästsängen och jag sov som en sten i min egen säng (jag erbjöd mig att blåsa upp luftmadrassen men icke..) Hysteriskt galet, och vi somnade väl vid.. fem kanske. Så atteh. Dock vaknade vi strax efter tio, varpå jag roddade frukost, sen drog jag och Louise åter till skolan och denna gången dansade vi faktiskt, haha!

Såhär på eftermiddag/kvällen har jag städat lägenheten som redan var väldigt fräsch, och så ägnade jag en GOD stund åt att komma överrens med min fina lilla gran, foten var lite för avancerad för min trötta hjärna, haha, men tillslut förstod vi oss på varandra, och nu står alltså granen i all sin prakt, men pyntandet frå bli imorgon, andra advent och allt.

Nu skall jag titta till det sista i torkskåpet, och sen kan jag förhoppningsvis lägga mig i nya sängkläder och alldeles nyduschad och fräsch. Divine.

Fridens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar