fredag 10 december 2010

YEAH!!!

Idag känner jag mig sådär oslagbar. Är så SJUKT jäkla glad, vilket medför att jag älskar mig själv vilket jag alltid gör men idag är det sådär sjukt villkorslöst. Varför kan det inte vara så jämt?

Jaja, nu skall jag berätta om min dag!!
Började med musikaldans som jag bävade lite för med tanke på ryggen som jag sträckte igår, plus att jag bävade lite för Jonna bara för att hon var lite "off" igår och det hade ju inte ens med mig att göra, kära lilla jag själv STRUNTA i vad hon gör. JAG har inte gjort fel. Så. Hur som helst, vi skulle få koreografi/stageing till "Circle of life" från Lejonkungen, och JESUS så fint och gulligt och vackert och allt sånt!! Jonna är ju sååå bra!!! Och så var hon jätteglad och galen, och skojade verkligen hela tiden och jag trivdes så otroligt bra!! Och ryggen funkade även om det gjorde ont, jag undvek de värsta hoppen osv, men JÖSSES vad kul det var!! Åh vad lovely!
Ja, sen var det teater och tre av grupperna i vår halvklass hade uppspel, superkul att se! Främst den gruppen som har samma text som jag och Jenny och Elin, kul att se hur himla olika, eller för all del lika, man tolkar. Jättespännande! Ser jättemycket fram emot att spela upp våran på måndag!

Sen var dagen slut och jag gjorde mig redo för att åka till Hässleholm vilket jag tillslut gjorde. Först fördrev jag tid med att kolla i affärer, skittråkigt haha! Så kvart i tre gick jag till Hårtåtten och tjejen som skulle fixa mitt hår var redan ledig så vi körde igång! Permanent stod på schemat, fina lockar, och Micaela som hon heter var jätteskicklig och supertrevlig! Så det var en alltigenom ofantligt angenäm upplevelse!! Och lockarna blev sååå fina och jag är jättenöjd, och känner mig skitsnygg dessutom, najs!
Och det var så jäkla ballt att sitta där i stolen framför spegeln med färgglada korvar i hela huvudet och en plastpåse på det, med en kopp te och pepparkakor, jag kunde liksom se hur jag förändrades, fick mer "edge" allteftersom minutrarna gick, och när jag var klar kände jag mig bara fabulous!
Så då mötte jag upp Emilia, Bea, Folke och Dag som också var i Häckleholm, och så fort dom ätit upp sin middag gick vi och kollade kläder, och fastnade SÅKLART på HM för dom är ju bäst. Själv kom jag därifrån med ett par hotpants till dansen, en svart "baströja", en vit/blårandig tröja som passar till både dans, mys och till vardags, och on top of everything en mörkblå klänning (har en likadan svart redan) och jag älskar allt.

Efter dessa trevliga inköp åkte vi hem till kära Bjärnum, gick till kära Olof Nils och köpte fredagsmys, och här sitter jag nu. Har förvisso hunnit ta mig ett bad (aktade håret noga) och nu borde jag sannerligen få i mig mat! Har inte ätit sen lunch kom jag just på... Så det kan bli! Jag skall iaf ha übermyskväll med massa goa grejer att äta och film, får se vad det bli, kanske Höstshow, kanske Mysteriet på Greveholm eller kanske nåt HELT annat, we'll see!

I'M HAPPY!!!!

Bjuder på några bilder, tagna med webbcamen så det är inte världens bästa kvalitet, men dock! Håll tillgodo!

Pax vobiscum och ha en underbar kväll!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar