söndag 12 december 2010

Kvällsmys

Timmen är ganska sen. Jag sippar på ett glas Schweppes Päron/Lime och tittar lyckligt på min fina vackra gran, samtidigt som jag lyssnar på "Flodens botten" från Helens "Euforia". Efter ett bad + lite dusch inser jag även att lockarna är här för att stanna. Jag är glad för det. Tack.

Det är denna känslan och tid på dygnet jag gillar mest. Sen kväll/början på natt. Det är som att mitt innersta lugn och min djupaste lycka tittar fram då. Jag andas som lättast. Ögonen glittrar helt av sig själva. Jag kan känna mina celler pulsera i takt med musiken jag lyssnar på. Coolt.

Bjuder på några bilder på granen, tyvärr gör dom inte verkligheten rättvisa för fem öre, men ni får ett hum. Den är vackrast live.

Glad tredje advent allihopa!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar