fredag 3 december 2010

Nudlar & julmust..

... vad skulle kostföreläsaren säga?!

Haha, idag har vi endast haft kostföreläsning på schemat, det var intressant men tack vare att min mor är sjukligt intresserad (no offence, mum) av mat och näring och nyttigheter så var det inget som var nytt för mig, mer än lite statistiker och sånt jag inte vetat om.
Jag ville mest sova för jag är så GROVT trött idag, kan tänka mig att det är av fysen igår, tog ju ut mig helt, och sov ändå nio timmar inatt, så trött borde jag inte vara av den anledningen.

Lyckligtvis så kommer Louise till mig snart och vi skall ha en riktigt mysdag/kväll så jag känner mig enromt uppiggad av det, och längtar nåt sjukt!! Skall hinna med en liten powernap också, så är jag nog fit for fight!

Nu sitter jag iaf och äter nudlar och dricker julmust, och tänka sig, några chokladbitar fanns kvar också!

Sen powernap och sen mysa med Louise, KUL!!!!

Fridens liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar