torsdag 2 december 2010

Bath-time!

Sitter och väntar på att badvattnet skall bli klart, och skall sen använda andra (och tyvärr sista) halvan av Lush's badbomb "Big blue" så att vattnet blir knallblått och fullt med sjögräs... DIVINE! Luktar himmelskt gör det också!

Idag var Jonna insnöad, så istället för att dansa hade vi FYS-pass med Emilia och Erik och herrejääääääklar vilken grej! Först ett core-pass med Emilia och jag tog i så jag nästan tuppade av, sen cirkelträning à la Jonna som Erik höll i, även där köttades det på som bara den, och just nu känner jag av varenda muskel i hela kroppen, crazy! Skall bli fasligt intressant imorgon när jag vaknar och se om jag kan ta mig ur sängen (vilket jag hade GROVA problem med idag, SHIT vad trött jag var!) Tur att det är fredag.

Jepp, efter badet blir det serious stretching. Och filmtittande, haha, gissa vad? Rätt! Höstshow.

Så, NU skall jag dyka ner i badkaret, lyssna på Helen Sjöholms nya skiva Euforia och drömma mig bort i det knallblå vattnet. Mmmm.....

Pax vobiscum!

"Big blue"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar