söndag 12 december 2010

Som en blixt från klar himmel.. man tackar!

HA! När man som minst anar det kommer koreografiinspiration! Här satt jag och bloggade i godan ro och njöt av all lycka, bra musik osv, satt och valde bilder till förra inlägget och PLOPP så dök värsta ideerna upp bara sådär! Man tackar och tar emot! Så var det med första delen också, den ploppade upp i huvudet igår just i samma sekund som jag höll på att somna, och lyckligtvis kom jag ihåg det idag när jag vaknade. Och det som är så komiskt är att kommer väl första rörelsen, så kommer några till helt automatiskt! Så himla bra, det är ju fasiken kul detta med att koreografera! Skulle vara kul att göra det oftare, för egen del liksom. Finns ju så oerhört många och bra låtar att använda sig av.

Yes box, jag fortsätter!

Pax vobiscum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar