måndag 6 december 2010

Zzzz...

Kan knappt hålla ögonen öppna men ville bara skriva en rad.

Duettredovisningen idag gick kalas, helt klart över förväntan för min egen del, så det är grymt kul! Klassen var superduktig och jäklar vilka duetter man fick höra, jag grät KRAFTIGT två gånger och det var ju ovanligt lite för att vara mig, haha! (För övrigt var det under "For good" från Wicked och "Almost paradise" från Footloose, bra där!)

När dagen väl var slut så var jag så trött att det flimrade framför ögonen, och mådde nästan illa, så jag cyklade hem fort som fasen och var tvungen att sova en halvtimme för att palla med, och alarmet har nog aldrig ringt så länge innan jag uppfattat att det är igång... vad händer liksom?! Är så obeskrivligt trött hela tiden, orkeslös, svårt att koncentrera mig, händer och armar sticker och domnar, blir ofta sådär paniktrött så jag bara vill lägga mig på golvet för kroppen hotar med att trilla ihop... wierd.

Jaja, nu skall jag lägga mig för kvällen och hoppas på att få sova aslänge, och hoppas även på att morgondagen blir rolig!! Balett med Martina är det jag ser mest fram emot!

Godnatt & pax vobiscum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar