söndag 5 december 2010

Oh majj gadd...

Eclipse har funnits att köpa i TVÅ DAGAR och jag har inte haft en tanke på det??!! Jösses, då har jag alltså fått ett liv...

Nu är ju då frågan, skall man köpa den på studs (alltså vänta tills nästa "fri frakt-kod" kommer från csn) eller skall man vänta med tanke på att julafton är i antågande? Men å andra sidan önskar jag mig en systemkamera så jag har liksom inga tankar på att jag skulle få några fler paket, med tanke på att jag förmodligen får lägga till lite själv dessutom...
Och så kom jag på att när jag köpte Mysteriet på Greveholm idag så glömde jag köpa Avatar soundtracket vilket jag får köpa samtidigt som Eclipse alltså.

Haha, vilket dilemma jag har!

Kan ju uppdatera på granfronten: ljusen är isatta, påsatta whatever you want to call it och det är så fint så man blir alldeles tårögd, sen tänkte jag hänga upp glittret men söt som jag är så hade jag inte tänkt efter och därmed köpt ALLDELES för lite glitter... det räckte liksom ett varv kring nedersta grenarna.. Ja, jag var ganska tankspridd när jag handlade, men desto roligare, då köper jag mer imorgon!

Har nu övat duett och fixat ett "tummat papper" som skall få spela Kim's kärleksbrev från Chris. Skall bara skriva nåt romantiskt på också. Har sjungit som en gnu, främst duetten men SJÄLVKLART spårar jag ju alltid in på "I see you" från Avatar. Gosh.

Fridens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar