söndag 12 december 2010

Klättrar på väggarna en smula

Nu är jag sådär otålig igen... flippar mellan Facebook och Bloglovin' som om jag väntar på något speciellt. Och ja, ett nytt inlägg hade nyss ploppat upp från min favvoblogg, läste det med stort nöje, men det innebär ju att det dröjer ett tag till nästa inlägg = jag behöver inte kolla bloglovin' hela tiden. Eller jo, det skulle vara om Martina också skulle slänga upp ännu en klok text, men det märker jag ju. Och facebook, well, ganska dött där med och ingenting jag "borde" vänta på, typ svar på nåt meddelande eller så. Har inte gjort något som kräver svar från någon. Underligt det här med "stress" eller vad man kan kalla det. Just nu har jag NOLL anledning att vara stressad, men då kanske det är bristen på stress som gör mig stressad? Jag är så van att ständigt vara på spänn, att min kropp freakar ut så fort den har "för lite" att göra/tänka på... jag kom på mig själv i morse med att tänka "jaha, hade jag inte mer än så att göra..?" och det nästan besviket. Fast ändå inte. WIERD! Jaja.

Jag har iaf koreograferat ihop första versen, heja heja! Nu är det bara vers två kvar vilket kommer lösa sig galant, och så skall jag repetera lite repliker inför morgondagens uppspel. Skall bli jättekul!
Och jag lät mig själv med gott samvete släppa driften om att lära mig koreografin till "You can't stop the beat", för min rygg är verkligen inte med på noterna och jag vill inte göra mer än nödvändigt, och det rår jag ju inte för, att jag blivit skadad, så atteh.

En helt annan grej. I fredags satt jag och kollade på bilder på Barbra Streisand för att jag skulle försöka hitta en bild där hon har håret så som jag har det nu, för att visa mamma, och medan jag letade dog jag nästan. HERREGUD vad vacker hon är! Det är sinnessjukt att en människa kan vara så jäkla vacker! Jag skulle LÄTT vilja se ut som Barbra om man skulle välja ett annat utseende än det man har. Jösses. Och rösten skulle man ju inte tacka nej till heller, haha, gaaaanska så mäktig.

Hmm, kanske skall koka upp lite glögg, och knapra på några pepparkakor? Det är ju ändå tredje (!) advent.

Fridens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar