tisdag 7 december 2010

Trött på att vara trött... haha!

Blev sådär paniktrött förut, det är verkligen läskigt... Jag var helt på det klara med att stanna hemma imorgon, men efter ett bad, lite nudlar, en liter saft och några avsnitt av Mysteriet på Greveholm känner jag mig ganska fit for fight igen!

Idag hade vi balett/modernt med Martina, jag led mig igenom baletten för jag vet att jag kan göra så mycket mer, men när man inte kan övningarna i ryggraden går det ju åt fanders... Tycker hela upplägget är sjukt puckat och längtar till Karolina kommer tillbaka och kan få rätsida på det, även om jag har ÄLSKAT att ha Jonna & Martina i balett. Hur som haver, efter baletten hade vi lite modernt, och vi gjorde en helt fantastisk typ diagonalövning, som vi sedan gjorde samtidigt från fyra håll, och jäklar vilken feeling jag fick! Vi skall ha modernt med Martina imorgon igen, skall bli jättekul! Hade en liten pratstund med henne när dagen var slut, för att förklara mina f.d dansissues som gör sig lite påminda ibland, och vi kom in på andra saker och jag berättade tillslut mitt livs historia, alltid skönt att lufta den lite då och då. Hon är underbar.

Well well, nu skall jag sova så fort jag kan, så jag KANSKE kan få vara lite piggare imorgon. Sov trots allt tolv timmar inatt och det funkade inte, så atteh...

By the way, Helen Sjöholms nya skiva är så brutaaalt bra!!! Jösses!!

Pax vobiscum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar