onsdag 15 december 2010

Ännu en sen kväll...

Och idag sippar jag istället på lite julmust, dock lyssnar jag på samma låt som sist, hihi.

Idag hade vi dansredovisning och jag är så stolt över mig själv. Utan att tänka två gånger ställde jag mig tillsammans med Anton och dansade inför hela klassen. Shit vilken jäkla bedrift egentligen! Heja mig! Jag vågade! Vi fick ju börja, för Jonna var så go igår på mitt utvecklingssamtal och frågade om jag ville det, och det ville jag ju gärna!

Utvecklingssamtalet med henne gick förresten jättebra, vi fick pratat igenom det mesta även om jag förstås hade velat fortsätta ännu längre, det är så gött när man äntligen har tid att prata igenom, förklara, få höra hennes tankar osv.

Idag hade jag samtal med Malin och höll på att hoppa ur skinnet av lycka flera gånger. Shit vad mycket fint hon sa!! TACK för det!!

Och imorgon är jag "typ" ledig hela dagen och skall in till Häckleholm för att göra om permanenten som inte alls stannade kvar, hahaha! Det är alldeles oerhört olockigt igen, detta kära hår... Fattar inte att det skall vara så svårt att permanenta det, det är ju apstarka medel? Eller? Jaja, hoppas det sätter sig imorgon, tror att vi dessutom skall prova att klippa upp lite för att se om det hjälper.

Hmm, undrar om man skall ta och sova kanske? Känner att det grusar sig i ögonen... ja, så får det nog bli.

God natt, och fridens liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar