onsdag 22 december 2010

Miserabelt..

Ja, nu är det riktigt miserabelt i stugan, eller misse-rabelt som de sjunger i Sweeney Todd, haha!
Bihålorna gjorde så jäääävla ont när jag vaknade att jag trodde huvudet skulle sprängas, så nu har jag stått och andats ånga över spisen en god stund, och snutit mig emellanåt, och jag tror fasen att det blivit lite bättre! (peppar peppar!)

Halsen gör tyvärr också ont idag, bagg! Men men, jag har smällt i mig alvedon, nässpray, ångar och snyter för fulla muggar. Jippie. Jag snorar gärna, men just den här smärtan är ju galen och näst intill outhärdlig! Känns som nåt försöker tränga ur huvudet, kinderna, och ögonen tåras helt random för att det förmodligen är så mycket tryck där bakom, haha! Sjukt.

Jaja, nu fortsätter jag min ångterapi. Det är sååå skönt att vara hemma hos mami.

Fridens!

2 kommentarer: