lördag 22 januari 2011

100:ade inlägget!

Ballt! 100 inlägg!

Jo, jag glömde berätta förut, idag när vi dansade rock 'n' roll så fick vi prova lite lyft, och jag & Anna dansade med Anton (killarna fick köra dubbelt eftersom dom är hälften så många i vår grupp), och jäklar, han är fasen stark som en oxe!! Jag kände mig tyngdlös när han kastade upp mig på raka armar, jag bara flög!! Och kom sketahögt, haha, tjoade till varje gång. Det var verkligen jättekul, men jäklar vad trött JAG blev i armarna?! Dom är helt svaga och darriga, och jag lyfte ju inte så mycket?! Jag höll mina händer på hans handleder och liksom "tryckte" upp mig själv lite, men SÅ jobbigt borde det inte vara för armarna? Jaja, gött känns det, eftersom det säkerligen leder till träningsvärk.

Just det, det skulle jag också skriva! I let's dance idag var det tre låtar dom dansade till som vi körde på modevisningen, love it! Jag hade somnat till vid ett tillfälle men blev klarvaken när jag hörde Rasmus Seebach's "Natteravn" spelas/sjungas! Suveränt, älskar den låten! Det bjöds även på Candyman (min låt, till Ofelia som jag gick för) och den franska låten som min grupp gjorde final till, som jag inte vet vad den heter, men bra är den!
Förresten så blir det ytterligare en modeshow i maj! Dom hade ringt Jonna och frågat om vi ville köra igen, och det är vi en hel drös som vill! I alla fall än så länge, vi får väl se hur pass utarbetade vi är då, haha! Men det blir nog fint, och Jonna sa att vi inte skulle köra riktigt så avancerat som det var i höstas. Men superkul, den dagen var toppen!

Well, Let's dance är slut sen länge, jag kollade även på Modern family, och sen dess har jag bara drivit omkring här, busat lite såklart, jag har insett att jag är för nyfiken och busig för mitt eget bästa, haha! Men jäkligt kul har jag, hehe! Jag gör ju aldrig något dumt eller farligt. Jag gillar pirret/adrenalinet som blir när jag smyger på folk, spejar osv. Det är lite som att leka kan jag tänka. Eller det är så. Och man skall ha barnasinnet kvar så länge man kan, right? Jag är nog ganska barnslig av mig när allt kommer omkring.

Skönt att vara glad igen. Avskyr att vara sådär trött och "hopplös", alltså känna hopplöshet. Så det struntar vi i att känna på ett tag nu!

Nu skall jag packa ihop mig, ge mig ut och ta en stärkande cykeltur hem i den härliga kylan, för att sen hoppa i säng. Skönt att sova.

Fridens liljor, igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar