fredag 7 januari 2011

7 januari 2011

Jepp, det blev ytterligare dans idag, och JÖSSES vad gårdagen kändes av, haha! Och idag körde jag plankan och lite grejer för att riktigt ge mig träningsvärk som ju är det bästa jag vet. Blev även stretch, och jag väntar nu på ett värmande bad så jag kan stretcha ytterligare lite efter det.
Idag kändes det mycket bättre med tekniken, som att kroppen var mer med, och piruetterna var mycket stadigare, tur! Sen så har förkylningen gjort sig påmind idag så jag var lite dimmig och hade huvudvärk, men jag körde ändå. Är så trött på att vara sjuk, hela lovet har gått åt till det. Meeen hellre förkylning än vinterkräksjukan, blä! Ingen kul upplevelse, men heja mig som klarade av det!

Alltså, det är helt sjukt, vad händer med världens djur? Först fåglarna i USA som föll ner som flugor, stendöda, sen fåglarna i Sverige (som iofs blivit överkörda av en långtradare visade det sig), nu även ett antal miljoner fiskar som spolats upp på en strand och dessutom 8000 duvor som stendött?! Vad är dealen, vad fasen händer?! Man blir ju lite nervös, håller allt på att gå under? Känns bara så himla skumt att det händer liknande saker, samtidigt över hela världen. Huga, hoppas att dom kommer på en lösning.

Nej men då skuttar jag väl i badet då... sen skall jag värma kanelbullar och dricka te eller saft eller både och och titta på film hela kvällen, myyys!

Fridens liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar