torsdag 6 januari 2011

Oh ljuva smärta...

Jepp, danstur till skolan blev det!

Vi körde uppvärmning och efter den var jag redo att kasta in handduken, JÖSSES vad trött och mör jag blev! Och vad mycket muskler, teknik och balans jag tappat, oh my God! Vi körde en låång stretch och sen lite piruetter, och en av balettövningarna, men vi var båda så trötta att vi kände att det inte gav så mycket tillslut. Lyckligtvis har jag inte tappat jättemycket "vighet", blev jag bara varm i musklerna, så gick det faktiskt väldigt bra, så det var kul! (Känner nu att jag är gaalet stel och kommer förmodligen ha en go träningsvärk imorgon, gillar't!)

Väl hemma skuttade jag i mitt älskade badkar, mumma vad varmt och gott! Sen värmde jag på resterna av gårdagens pizza, blandade en tillbringare med saft (svart vinbär/lime) och satte på Independence day. Lovely! Har inte riktigt sett klart, mami ringde så vi pratade en stund, sen fastnade jag här vid datorn, men nu skall jag se klart och sen sova. Egentligen vill jag sova direkt, men jag hatar att stänga av mitt i en film, haha!

Men pax vobiscum, och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar