söndag 16 januari 2011

Hurraaaa!!!

Jippiee, jag och Emilia får åka med Jens, och jag har redan kollat med Malin om vi får vara lediga från eftermiddags-MuKun, och det fick vi!!! Så himla kul, nu skall vi bara beställa tågbiljetter och sen bär det av!!! Åh vad glad jag är!!!

Nu har jag varit i skolan, steppade i TRE timmar och jäklar vad ont jag har i knäna och korsryggen, men det tar vi inget extra för! Hjälpte först Lisa lite, men sen tog Eva över och jag hjälpte Bea som var ledig hela förra veckan, och JÄKLAR vad duktig hon är!! Hon lärde sig hela koreografin hur fort som helst, och alla andra grejer jag visade henne, sicken naturbegåvning! Vi hade jättekul, och det känns jättekul för mig att känna att jag kan, och att jag kan lära ut och hjälpa andra. För steppa kan jag. (Jag kan för all del dansa jazz, balett och sånt också, men där är jag inte lika säker på mig själv, än, med det blir bättre och bättre hela tiden!)

Nej, nu är jag så hungrig att jag tror jag döööör, så nu blir det nudlar och rester av myset från igår, lovely! Har sannerligen varit igång HELA dagen idag! Skönt, sånt mår jag bra av!

Fridens liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar