lördag 1 januari 2011

Gott nytt ååår!!!

Så var det nya året här!
Jag och mamma firade lugnt hemma med massa goa grejer att äta, till middag blev det ryggfilé och potatisklyftor med bearnaisesås, goooott!! Sen diverse snacks och godis, och så tittade vi på film och tv, och efter tolvslaget gick vi in och firade in det nya året med att titta på Eclipse, haha, jag ville att det skulle vara den första filmen jag såg det nya året. Love it.
Sen visade det sig att Änglarnas stad gick, och det är helt sjukt, för jag pratade om den med mamma härom dagen, och sa att jag så gärna skulle vilja se den, och så gick den på tv igår!! Eller inatt snarare, så jag kunde inte riktigt följa med för jag nickade till hela tiden... synd, men jag vill se den igen fast sammanhängande, haha!

Ville bara skriva en första hälsning detta nya år!

Pax vobiscum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar